מידע למשתתף

מקצים

לוח זמנים 

דרכי הגעה וחניונים

חלוקת ערכות

רשימת נרשמים למירוץ

הנחיות רפואיות

הנחיות ליום המירוץ

תקנון רישום

מפות

תוצאות:

 

 

שימו לב:

הריצה במסלול המירוץ מותרת לרצים רשומים בעלי מס' חזה בלבד!

מקצים:

מקצה 2 ק"מ:

מקצה 5 ק"מ:

מקצה 10 ק"מ:

מקצה 15 ק"מ:

כללי:
מקצה מדיד,
המקצה מוגבל מגילאי 6 ומעלה (שנתון 2011)

קטגוריות: 
עד 8, 9-10, 11-12, 13-14, 15-17, 18-21, 22+


שעת הזנקה: 09:40
מחיר: 50 ₪

כללי:
מקצה מדיד
המקצה מוגבל לגילאי 8 ומעלה (שנתון 2010)
קטגוריות:
גברים/נשים כללי מקום 1,2,3
עד 12, 13-15, 16-19, 20-29, 30-39, 40-49, 50-59, 60+
שעת הזנקה: 08:25
מחיר: 65 ₪

כללי:
מקצה מדיד
המקצה מוגבל לגילאי 12 ומעלה (שנתון 2005)
קטגוריות:
גברים/נשים כללי מקום 1,2,3
גברים/נשים : עד 16-19,15, 20-29, 30-39, 40-49, 50-59, 60+
שעת הזנקה: 08:00
מחיר: 80 ₪

כללי:
מקצה מדיד
המקצה מוגבל לגילאי 12 ומעלה (שנתון 2005)
קטגוריות:
גברים/נשים כללי מקום 1,2,3
גברים/נשים : עד 16-19,15, 20-29, 30-39, 40-49, 50-59, 60+
שעת הזנקה: 07:40
מחיר: 100 ₪

 

בנוסף יתקיים מקצה 300 מטר לאפרוחים - ללא הגבלת גיל בשעה 10:00

ההרשמה למירוץ הסתיימה
לא ניתן להגיע לרוץ ללא מספר חזה והרשמה מראש. 
למי שלא הספיק, נתראה במירוץ הכלניות 2019

 

לוח זמנים:

06:30-09:20 – חלוקת ערכות, צמוד למתחם הזינוק.

07:40 – זינוק 15 ק״מ

08:00 - זינוק 10 ק"מ

08:25 – זינוק 5 ק״מ

09:40 – זינוק 2 ק״מ

10:00 – זינוק 300 מטר אפרוחים

10:10 - טקס

 

דרכי הגעה וחניונים

האירוע יתקיים בבאר מרווה מול עלומים.

נקודת הניווט היא אל הכניסה לקיבוץ עלומים, משם תיהיה הכוונה ע"י סדרנים ושילוט לאיזורי החנייה.
יש לחנות לפני הנחיות הסדרנים בלבד.
קישור לוויז - https://waze.com/ul/hsv8dcmqqv

חלוקת ערכות

ההערכות מכילות - באפ, תיק גב ומספר חזה. 
חלוקה מתקיימת בחנות 'אלוף הספורט' בשדרות, מתחם מול 7. 
בימים רביעי-חמישי 14-15/2 בין השעות 17:00-20:00

ניתן לאסוף את הערכות גם ביום האירוע בין השעות 06:30-09:20 במתחם החלוקה בבאר מרווה. 

רשימת נרשמים במירוץ. 

לחץ כאן לקבלת רשימת הנרשמים למירוץ. 

 

הנחיות רפואיות

אישורים רפואיים

בעקבות פסיקת בית המשפט 12.2015 אין צורך באישורים רפואיים, 
אלא בחתימת המשתתף על הצהרת בריאות במהלך הרישום.

בריאות ובטיחות

ידוע לכולם שההשתתפות במרתון או במרוץ קצר יותר מחייבת מצב בריאותי תקין וכשירות גופנית.

ידוע שלמרות כל ההכנות, חלק מהרצים, נקלעים למצוקה במהלך הריצה, לכן נבקש מכם תשומת לב ומחויבות להוראות שנקבעו להגנתכם ולטובתם.

ההוראות המובאות כאן אין בהן כדי להחליף תוכנית אימונים מבוקרת, בהשגחת ובהובלת מאמן מוסמך ואנשי מקצוע בספורט ובריאות.

מומלץ להיבדק אצל רופא המשפחה בטרם התחלת האימונים. הבדיקה צריכה לכלול גם בדיקת כשירות גופנית (בדיקה ארגומטרית) תקופתית.
במקרה של פציעה או מחלה, כל יום ש"הלך לאיבוד" מצריך לפחות שני ימי אימון של שיקום וחזרה לרמת וקצב האמונים בהם הייתם. במידה וסבלתם בימים טרם המרוץ ממחלה מלווה בחום או בקלקול קיבה או שלשול –  אין להשתתף במרוץ! יש להתייעץ עם רופא ומאמן על תזמון החזרה לתכנית האמונים.
קראו ולימדו את נושא מניעת מכות חום והרגילו עצמכם לשתיה מרובה.
הקדישו מחשבה לתזונה, לשינה ולהכנות למרוץ. במרוץ עצמו פזורות תחנות שתייה והעשרה תזונתית – השתמשו בהם, הרוו הצימאון, הצטיידו בתוסף אנרגיה והמשיכו הלאה, אל תפסחו על אף תחנה.
הכינו את ציוד הריצה וודאו שהוא נוח לכם ומתאים לריצה ארוכה.
הקפידו על חבישת כובע ומומלץ להרכיב משקפי שמש.

 

הנחיות ליום המירוץ

להלן מספר הנחיות בריאות לרצים מתוך "אמות מידה לקיום אירועי ספורט לריצות ארוכות" (משרד הבריאות, 2013).

ההכנה בנושא השתייה צריכה להתחיל יום-יומיים קודם למרוץ, בכדי להגיע למרוץ רווים. ההנחיות הכלליות הן: 48 שעות לפני המרוץ

1) להגביר אכילת פחמימות מסוג פסטה, או אורז או תפוחי -אדמה או בננות – כל זאת גורם להגברה של אגירת הנוזלים בגוף (1 גרם גליקוגן אוגר איתו 2.7 גרם מים)

2) להמליח את האוכל מעט יותר מהרגיל, עוד גורם להגברה של אגירת הנוזלים בגוף יחד עם המלחים (מלחים, שנפלטים עם הזיעה במשך הריצה)

3) לא להגזים בשתיית קפה ומשקאות אלכוהוליים שמגבירים הפרשת נוזלים מהגוף

4) לשתות 500 סמ"ק מים שעתיים לפני הזינוק

5) לקחת לאזור הזינוק בקבוק מים חצי ליטר נוסף ולשתות בלגימות קטנות עד רגע הזינוק

בזמן הריצה

יש לשתות מים בכל תחנה. בתנאי חום, יש גם לשפוך מים על הראש ועל הגוף ולהצטנן במתזי מים לאורך המסלול. כמות המים שיש לשתות במהלך הריצה צריכה להתאים לכמות האובדת בזיעה, כפי שחושב במסגרת האימונים (ראה לעיל). אין לשתות מעבר לכך, בשל הסכנה להתפתחות תת-נתרן בנסיוב (היפונתרמיה). קצב השתייה המומלץ 7מ"ל/ק"ג/שעה לגברים (לאדם השוקל 70 ק"ג כחצי ליטר לשעה) ו- 6 מ"ל/ק"ג/שעה לנשים. בנוסף יש להוסיף עוד כ- 100-300 מ"ל לשעה על פי קצב ההזעה ובהתאם לתנאי מזג האוויר.

 

אחרי הריצה

יש לשתות מים בהתאם לצורך. כמוסבר לעיל מומלץ להישקל לפני הריצה ואחריה (ללא בגדים, שספוגים בהרבה זיעה) בכדי להעריך את נפח הנוזלים שאבד במהלך הריצה. כל ירידה של 1 ק"ג מהמשקל שלפני הריצה מחייב לשתות 1 ליטר מים (לא יותר!).

 

הכנה למרוצים במרחקים השונים

השתתפות בריצות ארוכות (מעל 10 ק"מ) מחייבת הכנה מדוקדקת לאורך זמן. כחלק משגרת האימונים. על הרץ להכיר את גופו ומגבלותיו ולזהות סימני מצוקה אפשריים, כך שבהגיעו למרוץ הוא:

א. הכין עצמו באמצעות אימונים מתאימים למרחק הרלוונטי בו הוא משתתף

ב. יזהה בזמן הריצה אותות מצוקה שהגוף משדר ויפסיק את הריצה טרם ההתמוטטות.

אין לרוץ במרוצים מרחקים הגדולים מאלה שהמשתתף הכין עצמו באימונים. לדוגמא: מי שמתאמן לריצת 10 ק"מ לא יתחרה במרוץ ארוך יותר. השתתפות בריצת חצי מרתון מומלצת לאחר ביצוע של לפחות 3 ריצות של 10 ק"מ שבוצעו בשנתיים שלפני ריצת חצי המרתון.

השתתפות בריצת מרתון מומלצת לאחר השתתפות בלפחות 2 מרוצי חצאי מרתון שהתרחשו בשנתיים שלפני ריצת המרתון.

 

כללי התנהגות בסיסיים להשתתפות במרוצים למרחקים ארוכים:

1. מומלץ להיבדק אצל רופא המשפחה בטרם התחלת האימונים. הבדיקה צריכה לכלול גם תרשים אק"ג בכדי לשלול מומים לבביים מולדים.

2. מומלץ להתייעץ על תכניות האימון עם מאמן שהוסמך לכך.

3. מומלץ להתאמן בקבוצת ריצה עם מאמן.

4. במקרה של פציעה או מחלה, כל יום ש"הלך לאיבוד" מצריך 2 ימי אימון חזרה לאחור בתוכנית האימונים.

5. אם הרץ לקה במחלה מלווה בחום, או בקלקול קיבה או שלשול, בשבוע שלפני המרוץ– אין להשתתף במרוץ בכלל ולהתייעץ עם בעל מקצוע על תכנית חזרה לאימונים.

משרד הבריאות

 

תקנון רישום

כל המידע המופיע בתקנון נכתב בלשון זכר למטרות נוחות בלבד אולם הוא מתייחס גם ללשון נקבה וכל האמור בלשון יחיד מתייחס גם ללשון רבים ולהיפך.

ההרשמה לתחרות באמצעות אתר האינטרנט ו/או אפליקציית אייפון ואנדרואייד.
נרשם לאירוע הוא מי שנרשם במערכת וקיבל אישור במייל להרשמתו.
המרוץ מוגבל בגיל ככפוף לתקנון.
הרשמת ילדים בנוסף למבוגר הינה למקצים 5 ו 2 ק"מ בלבד.
הרשמת ילדים (12-18) למקצה 10 ק"מ מחייבת רישום אישי לכל ילד.
משתתפים שטרם מלאו להם 18 שנים ביום המרוץ, מחוייבים באישור הורה .
אישור הצהרת משתתף כמוהו כאישור הנרשם לתקנון ולתקנון הרישום.

מדיניות ביטולים ושינויים :

שינויים וביטולים יתאפשרו עד 10 ימים ליום האירוע (6.2.2018) בשעה 23:00 בכתובת המייל : tzfonhanegev@gmail.com. בגין ביטול ההרשמה במהלך 14 יום מביצוע העסקה יחוייב המשתתף בדמי טיפול של 5% בגין ביטול ההרשמה לאחר 14 יום מביצוע העסקה יחוייב המשתתף בדמי טיפול של 20 ש״ח.
10 ימים לפני מועד האירוע, לא יתאפשר ביטול מכל סיבה שהיא. 
החזרים של שינויים / ביטולים יתבצע עד 90 ימים מיום אישור העסקה.
ביטול האירוע ו/או שינוי מתווה האירוע ו/או כל שינוי אחר בניגוד למפורסם כתוצאה מאירוע כח עליון, לא יהווה הפרה של ההסכם מצד המפיקה ו/או המארגנים והרוכש/המשתתף לא יהיה זכאי לפיצוי ו/או החזר כספי. המארגנים יאפשרו קיום אירוע חלופי, במידת האפשר, במועד אחר, ככל שיתאפשר,ובכפוף לכך שאין גורם המונע זאת והכל לשיקול דעתה הבלעדי של המארגנים.
בתקנון זה "אירוע כוח עליון" משמעו – כל גורם אשר אין למארגנים שליטה עליו, לרבות בכל מקרה של תנאי מזג אוויר אשר אינם מתאימים לקיום האירוע, דחיית/ביטול האירוע  עקב מלחמה, שביתה או השבתה, ו/או כוח עליון ו/או מגבלה חיצונית אחרת שהוטלה על המארגנים ו/או על ידי רשות מוסמכת, מצב חירום או פעולת טרור, מתקפות טילים, פיגועים, אסונות טבע, פעולות ממשלה מיוחדות וכיו"ב, ואשר יש בו בכדי למנוע או לשבש את קיום האירוע, ולעניין זה "למנוע או לשבש" לרבות כתוצאה מאבל לאומי ו/או מאווירה ציבורית שלילית אשר לא מתאימים לפעילות ולמהותה. 

 

15 ק"מ

10 ק"מ

5 ק"מ

2 ק"מ

 

 

 

 

תוצאות: